Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění.
Drozdová, Alexandra ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je celistvě popsat problematiku marketingové komunikace tuzemských muzeí umění na základě analýzy vybraných krajských galerií. V teoretické části téma zasazuje do historických a metodologických rámců. Stručně načrtává vývoj moderních galerií ve světě i v tuzemsku se zvláštním důrazem na vznik sítě regionálních galerií ve 2. půli 20. století. Identifikuje základní prvky marketingového mixu pro muzea umění, dále ilustruje možnosti užití elementů integrované marketingové komunikace v galerijním prostředí, v jeho kontextu se věnuje také pojmům branding a fundraising. Ve výzkumné části textu je zahrnuto 10 regionálních galerií, jež jsou představeny s akcentem na rozbor jimi používaných prostředků marketingové komunikace. Data byla získána na základě dotazníkového šetření mezi zástupci galerií. Práce se věnuje také vizuálnímu stylu jednotlivých galerií a analýze mediálního monitoringu pro každou z nich. Lze říci, že marketingová komunikace je v praxi tuzemských galerií ukotvena, jejímu většímu rozvoji brání zejména nedostatek financí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.